پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک

پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک ,مدیریت بازاریابی استراتژیک ,دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک ,مدیریت,بازاریابی,استراتژیک,پاورپوینت,مدیریت,بازاریابی,استراتژیک|36132185|mnx
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد اسلاید : 29 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : مدیریت بازاریابی استراتژیک مدیریت بازاریابی استراتژیک روشی است که با آن روش یک شرکت به نحو موثری از طریق سرمایه گذاری روی نقاط قوت موجود و بالقوه اش خود را از رقبایش متمایز می نماید تا بتواند نسبت به رقبایش به نحوی با ثبات تری ارزش بهتری را به مشتریانش ارائه نماید. تعیین یک یا چند مزیت رقابتی که شرکت در بازار از آن برخوردار است و تخصیص منابع جهت بهره برداری از آنها. نقشهای سه گانه مدیریت بازاریابی استراتژیک تصمیم گیری در خصوص اینکه: در چه بازاری رقابت نماید (مکان رقابت) مبنای مزیت رقابتی شرکت در حال و آینده چیست؟ (چگونگی رقابت) چه وقت و چگونه شرکت وارد هر بازار شود (زمان رقابت) تنها زمانی که این سوالات پاسخ داده شد می توان برنامه ریزی بازاریابی را آغاز نمود. سند مکتوب رسمی است که زمینه ها و قلمرو اقدامات بازاریابی سازمان را جهت نیل به اهداف تعیین شده ظرف مدت زمانی معین در آینده شرح می دهد. طرح بازاریابی تاکیدش برمحصول، کسب و کار یا برند است از بعد زمانی می تواند کوتاه مدت( معمولا یکساله) یا بلند مدت (چند ساله) باشد. طرح/ برنامه بازاریابی طرحریزی استراتژیک شرکت تعریف ماموریت 3. تعیین اهداف سازمانی اجرای تحلیل وضعیت 4. انتخاب استراتژیهای مناسب طرحریزی بازاریابی استراتژیک هدایت تحلیل وضعیت 4. انتخاب استراتژیهای مناسب تدوین اهداف بازاریابی و سنجش تقاضای بازار تعیین جایگاه و مزیت متمایز 5. طراحی آمیخته بازاریابی ستراتژیک طرحریزی سالیانه بازاریابی تهیه طرح سالانه بازاریابی برای محصول و بخش اصلی شرکت اجرا و ارزیابی توالی برنامه ریزی